27.11.06

ATENCIÓ! ATENCIÓ! QUE SORTIM A RÀDIO MATARÓ!!!!!

QUINA ILUSIÓ!! ESCOLTEU: el proper dimarts 5 de desembre de 18 a 19 h de la tarda s'emetrà el programa de ràdio "Limitacció" on sortirà emesa una de les moltes entrevistes que ens van fer als monitors/es del Garbí a la Mostra d'Entitats. Tindreu la oportunitat d'escoltar una entrevista anecdòtica on sortim la Berta, en Jordi i jo mateixa,la Kris.
I dic anecdòtica perquè si em permeteu fer-vos 5 cèntims us riureu: doncs resulta que jo vaig sortir per anar a fer el café i quan vaig tornar, ja em vaig trobar tota la pesca. En Jordi "tiesu" com un pal, parlant davant d'aquella grabadora que li entaforava la entrevistadora davant la boca; la Berta nerviosa i d'empeus que amb la cara que feia ho deia tot "quins nervis, que xerri en Jordi i res més, que xerri en Jordi i res més" i jo, que quan vaig arribar, no entenia què passava...
Bé, jo m'ho mirava i em reia d'ells de la cara que feien....jajajaja, jijijijij, jojojojoj.... però, la noia es va girar i "vinga!Que xerraràs tu també!".

O sigui que no us perdeu l'entrevista el pròxim dimart dia 5 de desembre perquè, a part de que tots tres suàvem com les mosques (que jo crec que no suen, però de mosques n'hi havien), escoltareu unes grans paraules dites, per dos monitores i un monitor, però que equivalen a paraules de tot l'equip del Garbí. Quins nervis!!!! Petons!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No ho escolteu...quina vergonya!

Anònim ha dit...

mireu si té vergonya que fins i tot conserva l'anonimat! jusjusjusjus...

Anònim ha dit...

El comando per la llibertat de les fotos de la sortida de la tardor seguriem fent pressió perquè s'alliberin les fotos i pugin ser exposades en aquest blog!

LLIBERTAT PER LES FOTOS!!!