30.3.14

Fotos de dissabte 29 de març

Aquest dissabte va ser especial, ja que dos grups van fer sortides. Tot i així, els altres no van dubtar ni un segon en aprofitar la tarda del dissabte! Aquí en teniu les fotos:

TRAMUNTANA
Els nens i nenes de Tramuntana van començar la tarda fent una gimcana sobre com fer una motxilla per marxar de colònies, perquè així no es deixin res quan marxem el dia 12. Van debatre entre tots i totes què ens havíem d'endur i què no en diferents àmbits. Després de berenar van fer una activitat amb Mestral (que expliquem més avall).

GREGAL
Els infants de Gregal van anar tot el dissabte a Barcelona. Al matí van anar a jugar al Parc de la Ciutadella, i a la tarda van anar al Museu de la Xocolata, on van conèixer la història d'aquest menjar que tant ens agrada i van fer un taller de fer figures amb xocolata. S'ho van passar molt i molt bé.
Aquí en teniu alguna foto, però trobareu l'àlbum sencer fent clic aquí.

 
 

ORSAR
Les nenes i nens d'Orsar van anar a descarregar energia al Laser Quest. Van fer dues partides, una a nivell individual i una altra amb tres equips. Van donar-ho tot. Després, amb els mateixos equips, van fer una competició per tornar a peu fins Les Esmandies. Per acabar una tarda tant intensa, van anar a jugar a la Plaça Occitània.


MESTRAL
El grup de joves de Mestral va començar la tarda amb una activitat on havien de representar per grups una escena amb 10 fotogrames. Després de berenar, van ajuntar-se amb Tramuntana per fer una activitat conjunta (ho expliquem una mica més avall).


LLEVANT
Els i les joves de Llevant van sortir de l'esplai per anar a buscar un mapa del Cap de Creus per decidir quina ruta exacta faran aquest estiu. Després van anar a un bar per parlar i decidir coses importants de la ruta. Cada cop queda menys i en tenen més ganes!

TRAMUNTANA I MESTRAL
Després de berenar, Tramuntana i Mestral van fer una activitat conjunta que va consistir en fer grups amb persones de les diferents edats per fer una obra de teatre i representar-la després davant de tots i totes. Les monitores i monitor els van donar els personatges que havien de fer, i així van treballar el gènere. Petits i grans van col·laborar per fer la seva història, cosa que va funcionar molt bé!