6.5.07

NANOS!!!!QUE ARRIBA LA FESTA!!!

No oblideu en fer-ho saber a quanta més gent possible!!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Quins nervis, quins nervis!!!

Quan passeu per la plaça de l'Ajuntament, no tanqueu els ulls i us imagineu que és 19 de maig? Si no ho feu, proveu-ho! És impressionant!

Anònim ha dit...

jo ho vaig fer l'altre dia,... i cada cop que hi passo m'ho imagino diferent! (fins i tot l'altre dia vaig somiar que ja estavem a dia 19...)
1 petonas

-Aina-

Anònim ha dit...

felicitats esplai garbi!

sembla que tot us va molt be. salutacions des de l'esplai turons de sants :)

Anònim ha dit...

Jo vaig provar de fer el que diu en Jordi i em vaig deixar les dents en els pals de bandera arrenglerats.

Gràcies Jordi, ara sé que és alimentar-se a base de papilles.

Ens veiem!

Rafa Guillén

Anònim ha dit...

jajaj...!! no era això, company, no era això,... ;)