17.7.10

2n dia de campaments 2010

Als campaments garbitencs hi ha 3 àpats amb una gran tradició: el caldo del primer sopar, la pasta a la carbonara de l'últim sopar i els macarrons de l'últim dinar. Això vol dir que... ahir per sopar va tocar sopeta! Era boníssima, però resulta que com que no teníem prous plats fondos vam fer servir gots i...

Avui al matí ens hem despertat bastant d'hora i cap a 3/4 de 9 ja estàvem sortint de les tendes i vestint-nos. Hem tardat molt a fer-ho tot, perquè l'amo del terreny encara no ens ha omplert el dipòsit d'aigua i l'hem hagut d'anar a buscar al cobert, que és un pèl lluny. I... resulta que ens n'hem adonat que no podíem beure el suc ni la llet perquè teníem els gots bruts del sopar! És clar, com que normalment rentem els plats del sopar havent esmorzat perquè de nit és fosc i tindríem fred a les mans...

Total, que hem hagut de fer el servei de rentar els plats del sopar abans d'esmorzar i després hem hagut de tornar a rentar els gots els que fèiem el servei de rentar l'esmorzar, mentre la resta recollíem el terreny. I a sobre encara no teníem aigua per rentar i no paràvem de fer viatges!

Amb tot plegat, al matí només hem pogut anar al riu. I encara que els monitors ens espavilessin per aprofitar el matí hem tardat mooooolt en posar-nos el banyador i encara més en treure'ns-el, estendre'l,... Els més lents&es han estat Mestral. A veure si anem agafant el ritme de campaments!

El riu ens ha agradat molt, malgrat no faci massa calor aquí sempre ve de gust banyar-se. L'aigua és poc profunda i no hi ha massa corrent. Això sí, el camí pel que hem baixat era molt dolent, demà baixarem per l'altra banda, que és més fàcil però hem de caminar una mica més.

Aquesta tarda hem fet jocs per fer una mica més de pinya, a l'espera d'una carta misteriosa... demà us explicarem què hi posa!

Per cert, la dent que ha caigut a Orsar és de... la Júlia Bellavista!

Fins demà!

pd: no us enyorem gaire, només una mica quan anem a dormir i prou, eh...! ;)

Esplai Garbí ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.

Pels despistats que no omplen la motxilla:
Avui al vespre hi havia una expedició de monitors&es que pujaven, però ja fem tard.
Demà crec que n'hi ha una altra, no sé si hi serem a temps. Envieu-nos si us plau un correu-e a esplaigarbi@gmail.com amb un telèfon de contacte

Si el que falta és la motxilla petita, la cantimplora, la crema solar,... podran sobreviure! Amb aquestes coses sempre trobem solucions ;)