25.4.06

BENVINGUTS A LA LLUNA!


Aquests tres personatges tant brillants ens van venir a visitar quan, degut a la boira que vam trobar quan anàvem cap al Mas Pujolar per Setmana Santa, vàrem anar a parar a la Lluna.

Resulta que amb les vibracions de la nostra arribada habíem desmuntat als selenites (habitants de la lluna) la seva màquina per visualitzar la terra. Per això, els vàrem haver d'ajudar a tornar-la a muntar, i déu ni do com de lluny estàven les peces.

Ells es dediquen a observar el nostre món i durant els cinc dies que pasàrem per els voltants de la Lluna ens vàren parlar de temes com: les guerres, la immigració, les diferències entre el nord i el sud, política...

15 comentaris:

Marc Sala ha dit...

Però quins Selenites més macos!!!! mira que ja m'havien dit que eren macos macos, però tant com això?????? Jejejeje el proper cop que us els trobeu mels presenteu!!!

Per cert des de la coordinació es felicita a tot l'equip de monitors per l'ambientació de les colònies, portem una bona línia! a i s'accepten idees per centres d'interès!

berta:) ha dit...

mmmmm...

Jo proposo:

-El retorn dels selenites amb Epi Albal.
-Litus omnipresent.
-La muda i en litus se'n van de campes.
-Love camping with love brigades. LOVE LOVE LOVE!!!

Altres idees...

Marc Sala ha dit...

La meva votació amb deu punts és per el love camping!!!!

berta :) ha dit...

Sí...potser és la millor opció...

En litus i la muda vindran tant si volem com si no...
I l'epi, al pas que anem també s'apunta a totes les festes...

Cristina J ha dit...

jusjusjus! i Tan love camping! ara si no venen les Love Brigadas jo no vinc eh! que sense ells/elles ( costen de determinar) no és e mateix!
PD: Han segrestat la cutre love machine de l'esplai!
un petó!

mar ha dit...

Es cometa per Mataró centre que aquest Selenites se la sabien llarga....ai o la tenien llarga?

Marc Sala ha dit...

LA xerrera? no vegis, tinc entès que no callaven!!!...

Litus ha dit...

El viatge a la Lluna em va molar catxo, llàstima que em maregés al baixar...:s
Quan dieu que aneu de campes? Potser em passo a fer-vos algun susto... ja faré un truc a la Muda...!

Muda ha dit...

ei Litus!
Els campes són del 15 al 24 de Juliol! es nota que portes poc temps a la casa! Jo ja en sóc una veterana!
Ja ens posarem d'acord!
aquests campes algú es farà popo!

Sergi ha dit...

Aqui Selenita!!!!

Jo i la meua dona estem molt contents dels dies que vam estar amb vosaltres i de que poguessiu assistir al part i naixement del nostre fill , tot i els problemes amb la tita que es va quedar encallada....jejejejeje!!!!

una abraçada!!!!

CIA ( Companyia Internacional Ampajaramientus ) ha dit...

Love Brigadas!!!!

Les love Brigadas estan molt contentes dels ampajaramientus de setmana santa i no patiu que la cutre love machine 2000 esta en lloc segur!!!!!Molt de love , love , love!!!!
Un kisss molt fort estimats i estimades!!!!

mua mua!!!!

Litus ha dit...

Soc en Litus!!!!

Estic de cami cap a Mataró per esbrinar a on aneu de campaments , la muda em vindra a recollir a mig cami , prepareu-vos per la meva arribada!!!!!

Anònim ha dit...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Anònim ha dit...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anònim ha dit...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»